Turistovy myšlenky

24.7.17

Jsem navrácena z úchvatné letní cesty po krásách kousku Španělska (Barcelony a okolí), kam jsme se vydali s mým milým. Samosebou jsme tam nebyli jedniní - popravdě, byly tam dost davy :D Když jsem tak jednou seděla vyčerpaně ve skrovném stínu a snažila se nevypít všechnu vodu hned, napadlo mě, co se asi ostatním honí hlavou. Co všechno napadá takového turistu na cestách? No, a pokusila jsem se to ještě na místě sepsat do zápisníku.
No řekněte - nenapadl vás někdy alespoň jeden následující bod? :D

1) To je vedro... A zrovna dneska.
2) Ostatní nejsou tak zpocení. Vlastně vypadají dost svěže...
3) A taky mají lepší hadry.
4) A lepší účes.
5) Jakto, že jiní nemají takovej velkej baťoh jak já?!
6) Umlaťte se těma selfie tyčkama!!!
7) Furt vám někdo něco cpe.
8) Proč jsou hrady na kopcích?
9) Proč nemůžu skočit do kašny?
10) Cože, TOLIK za vodu/jídlo/vstupné/cokoli ?!
11) Takový davy. Půlku vystřílet. Hned.
12) Jak má něco větší skupinka lidí, chcete to taky, byť je to sebevětší blbost. Triko, placka, samolepka...
13) Všechny lavičky ve stínu jsou zabraný.
14) Kdo má stát tu frontu...
15) Na pohlednicích je to hezčí...
16) Moje fotky stojí za nic.
17) Není tu WiFi!!! Jak se mám chlubit na netu?!
18) Huš, ty holubí prevíte!
19) Chci to tu všechno sežrat!
20) Opalovák je moc silnej, pořád jsem bledej jak stěna.
21) Kruci, spálený záda...
22) Bolí mě nohy :(
23) Jak se všichni můžou smažit na slunku?
24) Všichni všechno fotí.
25) Každý musí být všude první. Asi aby ta budova neutekla nebo co.
26) Zas někomu zvoní mobil na prohlídce...
27) Kde to jsem???
28) Stýská se mi....

Jedna fotka z Tossy de Mar:

Mohlo by vás zaujmout...

0 komentářů

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...