Ignis Brunensis 2017

24.7.17

Ani letos jsem si (i přes blížící se státnice) nenechala ujít každoroční brněnskou prýglovskou (a špilasovskou) ohňostrojnou show jménem Ignis Brunensis. Narozdíl od minulého roku jsem zkusila změnit lokaci na Pryglu a místo klasického čumícího místa na hrázi jsem se odhodlala zabrat místo na druhé straně, poblíž tribuny.

Nu, výhled jsem měla (až na občasný zaclánějící strom) dobrý, ale občas mi ani 18mm ohnisko objektivu nestačilo na obsáhnutí celé šíře ohňostroje :D Nicméně, i přes kouř, stromy a davy se mi povedlo ulovit několik reprezentantů, které vám dneska přináším :)

Byli jste se taky na Ignis Brunensis podívat? Který ohňostroj vás nejvíc zaujal? :)

Vaše Jíťa :)






Mohlo by vás zaujmout...

0 komentářů

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...