Fotodrobky (23.6.2016) - Flickr

23.6.16

Ahoj přátelé!
Vítejte v dalším fotodrobkovém článku! Přiznávám se, že mě tvorba tohoto typu článku vážně baví, přijde mi fajn mít na jednom místě odkazy na své oblíbené fotosérie nebo tipy :) Jaký názor na ně máte vy?
V dnešním příspěvku bych se ráda více zaměřila na fotografické sítě - konkrétně na Flickr - a ukázala vám, které lidičky zde kupříkladu sleduju a odkud čerpám inspiraci :)

Jako prvního bych zmínila Brada Bolanda fotícího Olympusem. Na jeho Flickru se to jen hemží povedenými detaily z přírodní říše :)

Dalším, koho sleduju, je Francois Bocquet - líbí se mi jeho kytičková makra i poněkud temněji laděné lesní fotky. Fotí hlavně Nikonem D3100:


Nesmím zapomenout ani na skvělého krajináře a nikonistu, kterým je Lawrence Cornell:



Fotky Fredericka Hubera (používá Canon EOS 5D) jsou - podle mého názoru - skvěle kontrastní, velmi dobře komponované a barevně hezky sladěné:

Snímky Andrease Wonische mi přijdou až neskutečné, tajemné, jako z jiného světa...

Pro milovníky melancholie, šediva, a mlh tu mám tvorbu fotografky, která (podle mého) s takovým mlhavým počasím dokáže dělat divy: Karin Ziegler se svým Nikonem D810 :)


Tvorba Tammy Schild (Canon EOS 5D Mark III) je až pohádková, krásně zachycuje detaily a vyznačuje se zajímavým bokehem:


A nyní: úžasné lesní fotky Jamese Millse:
https://www.flickr.com/photos/86954319@N04/

Američanka Candace Dyar fotí hlavně hory a lesy:
https://www.flickr.com/photos/candacebartlett/

Jak nádherně mohou vypadat fotky vytvořené (nejen) pomocí objektivu Helios 44 se můžete podívat u Florence Richeratauxe:
https://www.flickr.com/photos/103352016@N06/

A na závěr jedna z mých nejoblíbenějších fotografek: Kristina Manchenko (Canon EOS 60D), jejíž nádherné přírodní detaily mě vždy potěší:
https://www.flickr.com/photos/syxanka/

Mohlo by vás zaujmout...

0 komentářů

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...