Předjarní Pálava a jarní Vysočina

22.4.18

Jak sluníčko začalo v březnu víc a víc vystrkovat paprsky zpoza šedivých mraků, byla jsem náhle čím dál tím neposednější. Ono taky - seďte si doma, když je venku už docela hezky a když se celou zimu těšíte, jak si protáhnete nožky :)


   

A tak jsem těsně před Velikonoci vytáhla mou drahou polovičku na jih, do Mikulova. Vede odtud moc pěkná cesta přes Sirotčí hrádek a Děvičky nad Novými Mlýny až do Dolních Věstonic. Tuhle trasu už dobře známe, šli jsme ji teď potřetí - ale nikdy jsme se na oněch místech nevyskytli tak brzinko na jaře.





Všude bylo ještě holo, jen tu a tam byly v lesích přímo koberce bledulí :)


Tahle procházka stála za to a docela nás uondala. Není se ale čemu divit, když jsme celou zimu chcípali a skoro se nepohli :D Inu, je na čase se sebou něco dělat.


Kdyby jste toužili po trase, tak jsem vám ji připravila ZDE :) A můj článek o vůbec prvním výletu na Pálavu je TADY.

- - - - -

Tenhle dubnový víkend strávený na Vysočině byl taky moc hezký, tedy alespoň co se počasí týče. Musím přiznat, že mě až překvapilo, jaké teplo v lese dneska bylo. Když to takhle půjde dál, tak se za chvíli budeme rachtat v rybníku :D


V lese bylo - jako ostatně vždycky - moc hezky. Ráda do něj chodím bloudit, dýchat, přemýšlet a hlavně se těšit z jeho vůně, šumění, zeleně, cvrkotu ptáčků... Taky máte nějaké své místo, kam pravidelně chodíte odpočívat? :)



A teďka už sedím ve vlaku a frčím si to na Brno, domů. Doufám, že mi energie načerpaná z lesa vydrží na celý týden. Ale už teď můžu říct, že se mám na co těšit! Další víkend s velikou pravděpodobností strávím na kopcích, horách a v lesích! (Foťák beru s sebou, nebojte :))

Tak užívejte jaro, přátelé :)
Vaš Jíťa


Mohlo by vás zaujmout...

4 komentářů

  1. Člověk si v cizině ještě víc uvědomí, jak je ta česká (a moravská) krajina krásná! Na Pálavě jsem ještě nikdy nebyla, vlastně vůbec Moravu moc nemám prochozenou, budu to muset někdy napravit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na Moravě je krásně... ale stejně ještě radši prolízám Šumavu a Beskydy :D

      Vymazat
  2. No vidíš, takhle nějak si představuji vyfocený sněženky. A zatím jsem toho naprosto nedosáhla. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se sněženkama není sranda... :D tahle je jediná ucházející fotka z asi 30 dalších :D

      Vymazat

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...