#střípek: krpolské nádraží

24.7.15

Zasněžené Královopolské nádraží v Brně, které jsem vyfotila ještě na svůj starý Samsung Star 5230 s 3MPx foťákem. S tímhle chudáčkem se toho moc vykouzlit nedalo - pokud nebyla scéna dobře nasvícená, tak si ani neškrtnul. Sněhová pokrývka mi tehdy záběr trochu usnadnila :)

Fotka vznikla spíš z nudy, když jsem čekala na vlak do centra (to byly ještě zlaté časy bez šalinkarty, kdy jsem ve vzácných případech zatoužení po brněnském centru chytla vlak a měla za 25 korun zpáteční jízdenku :D) a jela si do obchodu pro externí disk.


Po notných - a spíše ne skvělých - zkušenostech s výstupem mého předešlého mobilu jsem nepředpokládala, že by z toho mohlo něco vylézt. A ono ani moc nevylezlo - fotka má při 100% velikosti viditelný šum, slité divné fleky a podobně, ale když jsem si s ní trochu pohrála, zmenšila ji a maličko s ní poblbla v DarkTable, vyšel z ní docela zajímavý záběr.
Líbí se mi padající sníh, koleje ztrácející se v dálce, i starý vzhled nádraží, které už teď vypadá jinak. Má takovou zasněnou melancholickou náladu... Připomíná mi vlastně úplně obyčejný den, kdy jsem čekala na vlak... :)


Mohlo by vás zaujmout...

0 Comments

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...