Fotodrobky (28.5.2016)

28.5.16

Drazí (foto)přátelé,
po nějaké době jsem tu opět s vybranými články věnujícími se fotografování a povedeným záběrům :)
Přeju pěkné pokochání,
vaše Jíťa :)

Nový Zéland patří mezi mé vysněné destinace (velký podíl na tom má Pán Prstenů :D), a tak mě potěšily fotky v následujícím článku:


Myslíte, že barvoslepý člověk nemá moc šanci zachytit úžasné záběry? Pak se koukněte sem na Raye Collinse:

Více jeho fotek můžete shlédnout přímo na Collinsových stránkách: http://raycollinsphoto.com



Blíží se nám léto a období cestování a tak by mohl přijít vhod malý tip na dovolenou :) Co takhle prozkoumávat v kajaku norské fjordy? :) Přeci jen, z úrovně hladiny je jiný (a mnohdy zajímavější) pohled na okolí...


Fotíte-li s oblibou západy či východy sluníčka, možná by vás mohl inspirovat nebo poučit následující článek věnující se právě této problematice:
http://digital-photography-school.com/5-tips-take-better-sunset-photos-not-photograph-sunset-directly/


Ještě tu mám schvaný jeden příspěvěk od Digital Photography - "100 věcí, které mě focení naučilo" :)
http://digital-photography-school.com/100-things-ive-learned-about-photography/


Na pomezí zimy a jara bývá dost často šedivo, mlhy, mrholí... a to samé se pak děje při příchodu podzimu, že? Osobně se mi v těch chvílích moc s foťákem ven nechce, protože mám pocit, že veškeré záběry jsou... takové nijaké, ploché, smutné... Když jsem natrefila na následující článek, trochu se mi zvedla nálada :D I když sama Zonera nevlastním, bylo hezké podívat se, jak se ze zdánlivě nanicovatých fotek dá vytáhnout hezký obrázek se zajímavou náladou :)




Zoner ještě jednou, tentokráte s tipy na úpravy krajinek:


Dále tu máme rozhovor s Robertem Hlavicou o focení mědvědů:
http://xman.idnes.cz/fotograf-medvedu-0ec-/xman-rozhovory.aspx?c=A160403_182212_xman-rozhovory_fro


A nakonec přidám článek s veselými zvířátkovými fotkami - aneb proč je focení přírody tak super :)
http://www.boredpanda.com/nature-photographers-behind-the-scenes/

Mohlo by vás zaujmout...

0 komentářů

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...