Fotodrobky (2.4.2016)

2.4.16

Milí přátelé,
dovolte mi se s vámi podělit o další porci odkazů na nejrůznější fotografické články :)


Článek od Richarda Silvera věnovaný focení newyorských kostelů z trochu jiné perspektivy:


Tento příspěvek se zabývá focením Tater z polské strany. Fotky mě uchvátily, vůbec jsem neměla tušení, že jsou polské Tatry tak krásné! Znám je jen z té slovenské strany, ale vidím, že si budu muset rozšířit znalosti terénu! :D Některé záběry mi připomínají středozemské Mlžné hory, či dokonce Mordor...




Co vy a focení měst a jejich architektury, uliček, zákoutí...? Přiznávám se, že tohle zrovna není můj šálek čaje/kafe. O to víc mě potěšil článek, ve kterém se právě tohle téma probírá:


Chcete-li si prohlédnout největší panorama, které kdy vzniklo, pak zavítejte na Canon klub:



Ze slovenského Nikonblogu jsem vybrala rozhovor s fotografem Jánem Miškovičem. Tento muž má velice ojediněle zhoršený zrak a nosí zajímavé brýle, ale ani to mu nebrání ve focení - ač, jak sám praví, fotí od boku. Tím spíš ovšem podle mě vyniká jeho talent a schopnost si fotku představit ještě dřív, než vznikne.


Jako velice zajímavý projekt a skvělý nápad hodnotím focení staré a zároveň nové Paříže - body navíc dostává za dost přesné pozicování černobílých fotek před fotoaparát! Je hezké podívat se, jak se která místa změnila a co se kde kdysi dělo...
http://www.boredpanda.com/combining-old-new-photos-historical-photography-julien-knez-paris/


Jste-li zaregistrovaní na Flickru, pak neváhejte a přidejte se do mé nové skupiny Středozem v ČR/SR! Chtěla bych zde vytvořit ve spolupráci s ostatními hezkou sbírku fotek, které by mohly připomínat některá středozemská místa :)
https://www.flickr.com/groups/2974869@N23/


A nakonec taková veselá tečka: cestování s dinosaury :)
http://www.boredpanda.com/travel-photography-dinosaur-toys-dinodinaseries-jorge-saenz/



P.S.: Obrázky staženy z netu.

Mohlo by vás zaujmout...

0 komentářů

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...