Fotky z Heraklionu

24.7.17

Καλημέρα! :)
Zdravím vás všecky z krétského Heraklionu, ve kterém jsem zdárně přežila (a docela si i užila) už dva měsíce. Během října se toho událo spousta - ať už bychom mluvili o škole, objevování, jídle, pití...

Tento článek ovšem nebude věnovaný vyprávění, ale fotkám (nebojte se, vyprávění přijde v brzké době :)) - povětšinou detailům a zákoutím Heraklionu. Tož, pohodlně se usaďte, promítání začíná :)
Vaše Jíťa


Olivovniky tu jsou častými stromky - takový malý olivový hájek máme dokonce kousíček pod kampusem. Tuhle konkrétní olivku jsem cvakla na exkurzi do paláce Knossos :) Překvapilo mě ale, jak byla oliva hořká a dosti nedobrá - prý se právě proto nakládají do slaného nálevu, protože jinak by nám nechutnaly. Do olivového oleje se ale ta pachuť kupodivu nedostane...


Tato fotka zachycuje část starých doků, ze kterých se dochovala jen poměrně malá část. Dneska tu už není voda, ale normální chodník a můžete se tak pod těmito vysokými oblouky projít...



Stromek s bobulkami v kampusu...


Síť s houbami a lasturami vytáhli rybáři z lodě přímo před mými zraky hned druhý den mého pobytu na Krétě...


Heraklion trochu z výšky, aneb pohled přes město na moře z městských hradeb, které obkružují celé centrum a dá se po nich po celé délce hezky projít (a dokonce jsem v jednom místě objevila malý parčík :D)...


Tudy jsem se škrábala nahoru na hradby - a najednou jsem si přišla jako bych byla ne v Heraklionu, ale v Minas Tirith a koukala na bílý strom...


I tady jsme měli superměsíček...


Ibišky tu rostou a vytrvale kvetou skoro na každém kroku - jen v kampusu je těhle keříků nepočítaně :D


Cestička vedoucí po vrchu hradeb...

Nuž, toliko malá fotoprocházka po Heraklionu, v příštích článcích se na vás budou těšit fotky a vyprávění z paláce Knossos (kam se možná příští týden dostanu podruhé, takže proto s vyprávěním ještě čekám), pár detailů z takového toho obyčejného erasmáckého života, možná i nějaké to video, a bude-li mi přát štěstí, tak si spolu uděláme výlet do jednoho z nedalekých měst ;)

Mohlo by vás zaujmout...

0 Comments

Už jste četli tenhle článek?

Chorvatsko 2023

Tenhle příběh začíná… téměř koupí letenek do Kodaně. Konec března se blíží a já potřebuju vybrat loňskou dovolenou a pokukuju po solovýletu do Dánska...

A co tento?

Tenerife 2022 - Teide & Loro

I když mi přijde, že už je to snad měsíc od chvíle, co jsme vkročili na tenerifskou půdu, opak je pravdou: je za námi pouze pět dní a před námi jenom dva...

A nebo tenhle?

Jizerky 2023

Rok se s rokem sešel, podzim za okny vystřídal léto a to pro nás znamená jediné: je čas se zase sejít. S mojí bandou, zašít se na chatě v horách, na naší tradiční...